CHECK CZECH FASHION  |

3. 4. 2014 |

Je to necelý měsíc, co jsme měly možnost se potkat s vytíženou českou top modelkou, inspirativní moderní ženou, milující manželkou a starostlivou maminkou Simonou Krainovou. Po měsící ji potkáváme opět, tentokrát na dívčím víkendu ve Znojmě, kde nás kromě nákupů v outletovém centru Freeport a SPA dopoledne v hotelu Savannah čekala diskuze na téma sociální sítě a aplikace v módním průmyslu.

#vikendsesimonou

/ SOBOTA

10:30 / cesta do Znojma
Po desáté ráno vyrážíme se Simone z blogu StyleCookbook směr Znojmo a těšíme se, až budeme na místě. Celý den krásně svítí sluníčko a je prostě báječně, takže když zastavujeme na pumpě na půli cesty, nedá nám to a svačíme na sluníčku.

13:00 / příjezd do hotelu Savannah
Těsně před jednou hodinou odpoledne přijíždíme do hotelu Savannah, který je situován hned vedle velkého outletového nákupního centra Freeport. Hotel bude po dva dny naše útočiště a zároveň relaxační zóna, neboť je v rámci hotelu příjemné SPA s velkým bazénem. V pokoji se potkáváme s Žanetou z modelingového portálu MDLS.cz, rychle vybalujeme a spěcháme do lobby, kde se máme potkat se Simonou.

14:30 / se Simonou na nákupech
Simona vypadá opět perfektně. Ležérní móda je zkrátka její parketa. Zdravíme se, sdělujeme si dojmy z cesty a hotelu a pak už naše kroky vedou do nákupního centra. Freeport má asi 75 obchodů, takže bylo téměř jisté, že si každá z nás vybere. Chvíli jsme se i bály, že se rozprchneme každá jiným směrem. Nakonec jsme se ale v navštívených obchodech shodly a po celý čas, který jsme si vyhradily na nákupy, jsme chodily společně. Simona pořídila spoustu věcí pro své kluky a sama si koupila perfektní sportovní boty na platformě, já neodolala a konečně jsem uskutečnila dlouho oddalovaný nákup stříbrných masivních hodinek (a dokonce i se Simonou! :D), Simone si pořídila stylové sportovní boty a Žaneta svůj oblíbený parfém. Zkrátka – každá jsme odcházela spokojená.

18:30 / večeře a módní workshop
Nákupy jsou vždycky náročné! Na večeři jsme tedy – v lodičkách a s večerním make-upem  – přicházely unavené a hladové. Výběr z menu byl rychlý a za chvíli jsme již měly naše vytoužené pokrmy na stole. Společná večeře a zároveň i módní workshop byl velmi příjemný. Večeře se nakonec protáhla a my zůstaly v lobby sedět se sklenkou dobrého vína ještě další dvě hodiny. Debaty se z módního průmyslu přesunuly k novým trendům v oblasti sociálních sítí a našly jsme si čas i na fenomén selfies.

/ NEDĚLE

8:50 / snídaně a Simony akademie krásy
Se Simonou se potkáváme opět ráno. Hotelové snídaně miluji a těším se, co nabídne ta „Znojemská“.  Ptáte se, jestli švédské stoly nabízely i tradiční nakládané okurky? No jasně, že jo! Ve Znojmě by to ani nešlo jinak.. :) Během snídaně dostáváme od Simony celou řadu zajímavých výživových tipů. Dozvídáme se, že tělu bychom měli dopřát jen to, co přijme bez sebemenších problémů. Máte po jahodách zvláštní pocit v žaludku? Nejezte je! Tělo Vám dává jasný signál.

Healthy tip Simony Krainové
Tělu byste měli dopřát jen to, po čem se cítíte skvěle. Sebemenší signál, že něco není v pořádku, neberte na lehkou váhu a potravinu, která Vám vyvolá alergickou reakci nebo zvláštní pocit v žaludku, ze svého jídelníčku vyřaďte.

Nezapomeňte dodržovat pitný režim, ale vyvarujte se chlazeným nápojům. Nejlépe uděláte, když svému tělu dopřejete vodu o jeho vlastní teplotě – tedy zhruba 37 stupňů. Samozřejmě není třeba měřit na stupínky přesně – zkrátka večer před spaním převařte vodu, abyste z ní dostali veškeré špatné látky, a ráno si ji lehce ohřejte a pijte s vymačkaným citrónem. Vlažná voda nejlépe s citrónem Vám pomůže nejen se lépe cítit, ale i lépe vypadat.

10:10 / relaxace v bazénu
Vydatná snídaně si žádá pohyb. Vyčleňujeme si tedy dvě hodinky před obědem na návštěvu bazénu. Já se zdržuji jenom hodinku, při které si dám příjemných deset bazénu a odebírám se do pokoje. Čeká mě totiž ještě troška té práce.

14:00 / čas na hraní
Po obědě dorazila za Simonou její rodina – manžel Karel (za všech okolností ten největší gentleman) a synové Max a Bruno. Vyrážíme s nimi na krátkou procházku a do dětského koutku. Chvíli mě mrzí, že nemůžu do hracího stanu mezi balónky, ale nakonec je nacházíme v otevřeném bazénku o kousek dál a všechny čtyři tam ze srandy naskáčeme. Simona je živá energická duše a jak jde o legraci, ráda se připojím!

16:00 / cesta domů
Příjemný a velmi aktivní víkend na Moravě je za námi a my se vydáváme zase zpátky do Prahy. Cesta ubíhá tak nějak pomaleji než ta směrem Freeport a hotel Savannah, ale těší nás myšlenka, že si podobný dívčí víkend zase někdy zopakujeme.