CHECK CZECH FASHION  |

TIQE x Starbucks: jedinečná edice tumblerů!

1. 9. 2014 |

TIQE x Starbucks: jedinečná edice tumblerů!

Podpora velkých nadnárodních firem a českých návrhářů je u nás zatím velmi ojedinělá. Letos na podzim se ale dočkáme jedné z prvních vlaštovek. Americký řetězec oblíbených módních kaváren Starbucks spojil síly s českou módní návrhářkou Petrou Balvínovou a společně uvedou v průběhu září na český trh limitovanou kolekci tumblerů.

Tumblery, neboli termohrnky s designem od Petry Balvínové, budou v prodeji ve všech kavárnách Starbucks od poloviny září. „Spolupráce se Starbucks je pro mě výzvou a těším se na proces tvorby designu. Termohrnky této značky vnímám jako módní doplněk a jsem ráda, že se na této limitované kolekci mohu podílet. Věřím, že výsledkem bude skvělá řada, kterou si všichni užijí“ řekla Petra Balvínová. Při tvorbě designu tumblerů se rozhodla vycházet z nové kolekce pro jaro/léto 2015, kterou představí 6. 9. v rámci MBPFW. Hlavním motivem kolekce budou plameňáci.

Projekt Check Czech Fashion se stal exkluzivním mediálním partnerem této spolupráce a vy se tak můžete těšit nejen na soutěž o limitovanou kolekci termohrnků, ale také na rozhovor s Petrou, který vám přinášíme právě teď.

Petro, když jste se poprvé dozvěděla o možnosti podílet se na navrhování nového tumbleru Starbucks, co vás první napadlo?

Když jsem se o možnosti spolupráce se Starbucks dozvěděla, byla jsem zrovna v Berlíně s mojí kamarádkou a zároveň manažerkou tohoto projektu Bori Dušíkovou. Nápad se mi líbil, protože sama mám doma asi 3 tyto termosky a vždycky jsem si říkala, že kdybych mohla, vybrala bych si trošku jinou tapetu.

Váhala jste nad touto nabídkou dlouho nebo jste hned věděla, že do toho jdete?

Neváhala jsem vůbec, brala jsem to jako výzvu. Velmi se mi líbil celý přístup od Starbucks, kteří mi dali volné ruce a nechali vše na mne a toho si velmi vážím.

Tumbler bude v prodeji již letos na podzim, design však bude reflektovat vaši kolekci jaro/léto 2015. Proč plameňáci?

První idea byla taková, že chci udělat něco více plastického, něco co není ploché a naopak to připomíná více vytváření modelů. Přemýšlela jsem, jestli mám udělat termosku s podzimním motivem, a nebo zvolit spíše jarní design. Rozhodl to fakt, že první termosky budeme prezentovat na mojí přehlídce v rámci MBPFW, kde představuji právě jaro/léto 2015. Hlavním motivem kolekce jsou právě plameňáci a proto je najdete i na limitované termosce.

Napadlo vás někdy, že budete navrhovat i něco jiného, než jen oblečení? Chystáte do budoucna něco podobného i přímo pod značkou TIQE?

Ano, již delší čas koketuji s tím, že značka TIQE bude mít širší záběr. Jen neustále hledám čas, kdy vše zrealizovat, ale to vy určitě také znáte. :)

TIQE x Starbucks: jedinečná edice tumblerů!

SDÍLEJTE
 


SLEDUJTE NÁS NA BLOGLOVIN' a SPOTIFY
Follow