CHECK CZECH FASHION  |

7 dní s jógou

4. 5. 2015 |

7 dní s jógou #yogachallenge / #ultimatechallenge

„Já a jóga. Já a pomalé utahané prodýchávané cvičení. To prostě nejde dohromady!“, pomyslela jsem si, když mi holky přidělily yoga challenge! Postavila jsem se k tomu ale čelem a vrhla se na cvičení podle youtuberky Adriene! Přečtěte si, jak jsem to zvládla!

Den 1

Po skvělé jarní procházce po Praze (stihli jsme: trhy na Jiřáku, oběd v Naše Maso, kobliha v Maso a Kobliha a procházce po Karlíně) na mě dýchlo jaro a já se rozhodla začít s jógou s Adriene. Uvidíme, jestli zvládnu její 30-ti denní challenge. Den první stál ale rozhodně za to. Celkem mě to bavilo, příjemně jsem relaxovala a nic mě nebolelo!

Den 2

Hmm, na to, jak jsem si myslela, že je jóga jen takové lážo plážo cvičení a nic se nestane, dneska mě bolí celý člověk. A jelikož je neděle a prší, nedaří se mi vstát z postele. Navíc mě čeká nádobí, dvě pračky, vysavač a plotna.. Nakonec přesouvám jógu na zítřek.

Den 3

Jelikož jsem předchozí den jógu vynechala, dnes navečer ji musím na 100% zařadit, i kdyby se mi nechtělo. Den dva s Adriene je za mnou a cítím se fajn!

Pokud cvičím jógu, ráda se držím tlumených barev, případně v kombinaci s jednou výraznou barvou. Jak vidíte podprsenku a gumičky na botách (mám skvělé Nike Studio Wrap) ladím s růžovou barvou cvičící rohožky! Zbytek už se drží v černé nebo šedé. Během cvičení v oblečení ráda dýchám, a proto kromě těsných legin a sportovní podprsenky oblékám oversize střihy.

Den 4

Jsem odhodlaná odcvičit třetí den! Bohužel, po tom, co vše se tenhle den blbec odehrálo, jsem ráda, že se vyčerpaná a smutná dobelhám domů a zalezu do postele. Achjo..

Den 5

Víte co? Po včerejšku mám chuť jít si zaběhat a pořádně se vybít při rychlém energickém běhu na nějakou dynamickou naštvanou písničku! A tak jógu odsouvám na další den, ale místo toho si dám svoje první letošní 3 km! :) No a cítím se skvěle!

Den 6

Zjistila jsem, že jóga a běh jsou nerozlučná dvojka a budete-li praktikovat na střídačku obojí, vaše tělo vám poděkuje a vy se budete cítit skvěle! Takže dneska je to Yoga For Runners a další skoro 4 km!

Den 7

Poslední den začínám s warm-up jógou, protože už teď je jasné, že můj sportovní program bude 3x do týdne běh + warm up jóga a 1x týdně plnohodnotné cvičení jógy.

Pokud mám zhodnotit celých 7 dní, musím říct, že jsem si vybrala ten nejhorší možný termín na absolvování této challenge. Pokazilo se, co se dalo a moje nálada byla hodně pod bodem mrazu. Ale kombinace jógy a běhu mě pomohla relaxovat a vypustit z hlavy všechny starosti. Takže vám holky děkuji a těším se na další challenge! :)

SDÍLEJTE
 


SLEDUJTE NÁS NA BLOGLOVIN' a SPOTIFY
Follow

Napsat komentář

Povinné položky jsou označeny *