Cílem kampaně je vyjádřit masivní nesouhlas se špatnými podmínkami, za kterých mnoho řetězců své zboží vyrábí, a motivovat značky k tomu, aby veškeré informace o vzniku oblečení byly transparentní „Trh se dnes soustředí na přání zákazníka. Značky vypracovávají drahé studie, aby zjistily, co si jejich zákazník přeje. Pokud všichni vyjádříme náš zájem o lidi, kteří vyrábí naše oblečení, dáme najevo, že k tomu nejsme lhostejní, značky budou jednat. Naším cílem je transparentní módní průmysl a všechny hashtagy k tomu jistě přispívají. Doufáme však, že označením fotografie to neskončí a že lidé pozvou ostatní i do svého šatníku a životního stylu,“ přibližuje Kamila Boudová, hlavní iniciátorka kampaně po ČR a SR. Do letošní kampaně, kterou nafotil Lukáš Dvořák, se kromě jiných zapojila i část Check Czech Fashion ;)
1. Vyfoťte se v oblečení naruby.
2. Nasdílejte svou fotku na sociální sítě.
3. Označte svou fotku #whomademyclothes a případně i jménem značky, které se chcete konkrétně zeptat na původ vašeho oblečení. Příklad vašeho postu tedy může být: Dear @značka, #whomademyclothes?